Administratief Medewerker Omgeving en Ruimte, Rang Cv, co...

Functie

Ben jij op zoek naar een dynamische en uitdagende administratieve functie waarin je een cruciale rol speelt in het beleid van ons lokaal bestuur Employer? Wil je graag bijdragen aan een correcte en klantvriendelijke dienstverlening binnen de afdeling omgeving en ruimte? Dan is deze vacature iets voor jou! Je speelt een cruciale rol in het soepel laten verlopen van administratieve processen met betrekking tot omgeving en ruimte binnen het lokaal bestuur Employer.

Je komt terecht in een organisatie die steeds in beweging is en ook verwacht van zijn medewerkers dat ze meegroeien met de veranderende omgeving.

Als administratief medewerker omgeving en ruimte ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het lokaal beleid binnen het kader van de afdeling omgeving en ruimte.

Je werkt nauw samen met de projectleider omgeving en ruimte (omgevingsambtenaar) en bent de spil in de correcte afhandeling van dossiers binnen het vergunningenbeleid. Je ondersteunt het proces van omgevingsaanvragen, door het uitvoeren van diverse administratieve handelingen. Je kan verbredend worden ingezet door bijvoorbeeld het onderzoeken van de ontvankelijkheid en volledigheid van aanvragen.

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de afdelingen. Dit omvat onder meer het bijhouden van dossiers, het verwerken van correspondentie en het beheren van documenten met betrekking tot de diverse thema’s van de dienst omgeving en ruimte. Denk daarbij naast vergunningverlening ook aan thema’s als ruimjke planning, mobiliteit, duurzaamheid, wonen, lokale economie en handhaving.

Je informeert, helpt en begeleidt klanten en derden met een focus op klanttevredenheid en efficiëntie. Je volgt dossiers op en zorgt er voor dat alle relevante informatie correct wordt vastgelegd en bijgewerkt. Je attendeert de projectmedewerkers en -leiders tevens op belangrijke informatie en deadlines.

Je werkt nauw samen met collega’s binnen de afdeling omgeving en ruimte. Goede communicatie en samenwerking zijn essentieel om efficiënt te kunnen werken.

Je volgt de interne procedures en richtlijnen van het lokale bestuur om ervoor te zorgen dat alle administratieve processen correct worden uitgevoerd.

Jouw profiel

•In het bezit zijn van een diploma secundair onderwijs (of gelijkges);

•Je bent houder van een rijbewijs categorie B;

•Je bent klantvriendelijk

•Je hebt een grondige kennis van relevante wetgeving en procedures;

•Je hebt een proactieve houding in het bieden van oplossingen;

•Je werkt planmatig en respecteert deadlines;

•Je hebt zin voor initiatief en je bent oplossingsgericht;

•Je hebt sterke communicatieve vaardigheden of het nu aan de balie, per mail, per brief of fonisch is, je communiceert altijd op maat;

•Je gaat georganiseerd en gestructureerd te werk en hebt oog voor orde en netheid.

Kan je niet alles afvinken, maar ben je erg leergierig, zelfstandig en heb je een gezonde portie logisch denkvermogen, laat dan toch maar van je horen! Wij geloven immers dat je met de juiste ingesheid snel heel wat kan bijleren!

Personen onthalen en hun vraag identificeren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Kopieerwerk verrichten Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Documenten coderen, klasseren en archiveren Aanbod

•Vaste job, voltijds (u) – Het minimum bruto maandloon bedraagt €..

•Maaltijdcheques van €, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding,..

•Minimum verlofdagen (voor een volledig dienstjaar)

•Alle ervaring uit privé of overheid wordt maximaal meegenomen. Wil je weten wat dit voor jou concreet betekent? Aarzel dan niet om een loonsimulatie op te vragen via

•Het salaris wordt aangevuld met een pakket van extralegale voordelen. Bekijk onze troeven hier.

•Een gemeente in beweging met vele interessant projecten

•Een job met veel variatie in het takenpakket, je wordt door de Algemeen Directeur ondersteund

•Opleidingsmogelijkheden – vormingsdagen

•werk is mogelijk. Aan alle personeelsleden die aan regelmatig en structureel - en thuiswerk doen, wordt een forfaitaire onkostenvergoeding van euro per maand toegekend. Een voltijds personeelslid dient voor het verkrijgen van deze onkostenvergoeding per maand minimaal uur thuiswerken en maximaal , uur. Een deeltijds personeelslid dient per maand uur thuis te werken. Meer informatie vind je hier terug.

Solliciteren

Sigrid Baeyens


 


Administratief Medewerker Omgeving en Ruimte, Rang Cv, co...
2024-05-12 - 2024-05-27

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: RUMST
KONINGIN ASTRIDPLEIN 12
Land: België
Postal Code: 2840
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share